طهماسبي: استقلال برتر از صبا نبود
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:51 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مهاجم تيم صباي قم پس از تساوي مقابل استقلال تهران اظهار داشت: تيم صبا عملکرد مناسبي داشت و به هيچ عنوان عدالت در اين ديدار رعايت نشد.


    بهمن طهماسبي در گفتگويي اظهار داشت: تيم استقلال نمايش قابل قبول و قدرتمندي را در مقابل ما ارائه داد البته بازيکنان صباي قم نيز با تمام قدرت و براي کسب امتياز مقابل آبي پوشان پايتخت ظاهر شدند که متأسفانه گل زود هنگام استقلال باعث شد که بازيکنان ما تمرکزشان را از دست دهند.


وي ادامه داد: بازي کردن مقابل تيم هاي پرهوادار و قدرتمند براي هر تيمي سخت و طاقت فرسا است و بازيکنان ساير تيم ها هميشه از استرس و اضطراب براي رويارويي با چنين تيم هايي برخوردار هستند با اين وجود بازيکنان صبا حتي پس از دريافت گل از استقلال در دقايق نخست و در مقابل هواداران پرشمار اين تيم عملکرد مناسبي ارائه دادند و اجازه اينکه استقلال به گل هاي بيشتري دسترسي پيدا کند را به آنها ندادند از اينرو معتقدم به هيچ عنوان به حقمان در اين ديدار نرسيديم چراکه استقلال از تيم صبا برتري نداشت و توانايي کسب امتياز از آبي پوشان پايتخت براي ما ميسر بود که متأسفانه اينگونه نشد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان